werk aan dat

mooie lichaam

en maak jezelf trots

 

Een personal trainer motiveert!

Laat je drukke leven jou niet in de weg staan

 

Je bent niet op het gewicht wat je zou willen hebben, je eet niet erg gezond en hebt elke dag last van een middagdip. Dat hoeft niet zo te zijn! Je kunt zoveel meer uit het leven halen als je goed voor jezelf zorgt!

personal training in rotterdam

wat is jouw doel?

Ik wil je helpen je doel te bereiken

 

Ik begrijp heel goed dat jouw drukke leven in de weg kan zitten van een gezonde leefstijl. Je zou heel graag meer willen sporten maar haakt steeds af vanwege het gebrek aan tijd.

 

Geef niet op! Wat jij nodig hebt is iemand aan je zijde die het beste uit je naar boven haalt!  Met meer dan 7 jaar ervaring in het geven van Personal Training kan ik jou helpen de knop om te zetten en te kiezen voor een gezonde leefstijl.

Marieke Mol

Ondernemer en Senior Beleidsmaker bij de overheid

  • "Ik raakte 25 kilo kwijt en rende de 10km marathon"

     

    Eerlijk gezegd had ik het opgegeven. Ik heb gewoon geen talent voor sport, dacht ik. Als kind vond ik het al niet leuk en ook nu had ik er geen zin in. Totdat ik Daniël tegenkwam.

    Binnen zes maanden ging ik van bekaf zijn na het rennen van 200m naar de trein naar 10km rennen bij de Marathon van de Rotterdam. In die korte tijd raakte ik dankzij de trainingen en voedingsadviezen van Daniël 25 kilo kwijt. En het allerbelangrijkste; sindsdien vind ik sport leuk!

     

    Met Daniël ben je verzekerd van een goede motivator. Geen enkele les is hetzelfde. Saai wordt het nooit. In plaats van drillen weet hij je met een rustige stem en een enorme dosis humor aan de slag te krijgen. Het resultaat mag er zijn!

     

Robert Zoeteweij

Senior Accountmanager IT bij Axoft IT en Telekom

  • "ik raakte ruim 20 kilo kwijt en eet nu gezond"

     

    Daniël Blinker is een professional. Hij weet je zo te raken dat je het uiterste uit jezelf wilt halen. Zijn kennis over eten en koken zet hij op een slimme manier in om zo een totaalpakket te creëren voor een gezonde levensstijl.

    Zijn trainingen zijn divers, dit maakt elke training weer extra leuk.

     

    Ik ben nu, in combinatie met een aangepast dieet, ruim 20 kilo afgevallen en ik raad iedereen aan met hem aan de slag te gaan, zowel voor het verliezen van kilo's of voor het aangaan van een gezonde levensstijl.

     

Marijke Roskam

meest geboekte dagvoorzitter @Sprekershuys

  • "IK Kijk nu uit naar mijn sportieve sessies en spierpijn"

     

    Sporten en gezond leven is leuk sinds ik met Daniël train! Hij motiveert, haalt het beste uit je naar boven en zorgt ervoor dat je uitkijkt naar fysiek bezig zijn. In plaats van het constant uitstellen van beweging kijk ik nu uit naar mijn sportieve sessies. Spierpijn is tof, gespierder worden daarna nog mooier!

     

op gewicht en fit in 3 stappen

Stap 01.

doelen vaststellen

 

Waar zet jij de stip op de horizon? Wat wil je heel graag bereiken? En belangrijker nog, wat heb je ervoor over om daar te komen? Wanneer je bij mij komt trainen beginnen we altijd met een goed gesprek zodat ik precies kan inschalen hoe ik jou als personal trainer kan helpen naar echte resultaten. Vervolgens doen we een nul-meting. We meten je lichaamsgewicht, omtrek meting, spier-percentage tot aan je vet-percentage en documenteren alles zodat jouw resultaten meetbaar worden. Vanzelfsprekend wordt deze informatie niet gedeeld met derden.

stap 02.

analyse voeding en houding

 

Een goede training is niet compleet zonder gezonde voeding met voldoende bouwstoffen voor je lichaam! We willen voorkomen dat je veel energie stopt in trainingen en dit niet terug kunt zien in de resultaten. Daarom vraag ik je om een voedingsdagboek bij te houden om inzicht te krijgen in jouw voedingspatroon. Daarnaast brengen we in kaart hoe jij staat, zit en beweegt in het dagelijks leven. Vervolgens kijken we eventueel nog naar je ademhaling. Jazeker, ik ga grondig te werk en zorg voor de beste basis zodat jij van maximale resultaten kunt genieten!

stap 03.

doelgericht PROGRAMMA

 

Nu we alles in kaart hebben gebracht en ik je beter heb leren kennen gaan we aan de slag met het echte werk! Alle informatie die ik in stap 1 en 2 heb verzameld vormen de basis voor jouw persoonlijke trainingsprogramma. Niemand is hetzelfde en daarom ontwikkel ik een unieke training voor jou, rekening houdend met jouw doelstelling en de trainingsfrequentie. Je zult al snel merken dat je meer energie krijgt en lekkerder in je vel zit. Wie wordt hier niet gelukkig van?

mijn 4 beloftes aan jou

1.

 

Je zit niet aan mij vast, je kunt gewoon per keer betalen en als het niet bevalt is er dus geen opzegtermijn.

2.

 

Ook als je weinig tijd hebt help ik je. Als het jou beter uitkomt kun je al vanaf 30 min komen sporten (wie heeft nu niet 30 min?)

3.

 

Ik ben flexibel en pas me altijd aan jouw schema aan. Ook in de avond of in de vroege ochtend kun je bij mij terecht.

4.

 

Ik laat je niet falen en sta voor je klaar. Ik ken alle valkuilen die mensen hebben en voorkom dat jij erin valt!

ga van 'te druk om te sporten' naar gemotiveerd, gezond en in vorm!

DB Sport is open van maandag t/m vrijdag van  07:00 uur t/m 22:00 uur. Zaterdag en zondag op afspraak.

KOM LANGS

Goudsesingel 54,

3011 KD Rotterdam

NEEM CONTACT OP

info@dbsport.nl

06 11 01 86 45

werk aan dat mooie lichaam

 en maak iedereen jaloers

 

Een personal trainer motiveert!

afvallen

marathon

spiermassa

conditie

Stap 01.

doelen vaststellen

 

Waar zet jij de stip op de horizon? Wat wil je heel graag bereiken? En belangrijker nog, wat heb je ervoor over om daar te komen?

  • Meer lezen

    Wanneer je bij mij komt trainen beginnen we altijd met een goed gesprek zodat ik precies kan inschalen hoe ik jou als personal trainer kan helpen naar echte resultaten. Vervolgens doen we een nul-meting. We meten je lichaamsgewicht, omtrek meting, spier-percentage tot aan je vet-percentage en documenteren alles zodat jouw resultaten meetbaar worden. Vanzelfsprekend wordt deze informatie niet gedeeld met derden.

stap 02.

analyse voeding en houding

 

Een goede training is niet compleet zonder gezonde voeding met voldoende bouwstoffen voor je lichaam!

  • Meer lezen

    We willen voorkomen dat je veel energie stopt in trainingen en dit niet terug kunt zien in de resultaten. Daarom vraag ik je om een voedingsdagboek bij te houden om inzicht te krijgen in jouw voedingspatroon. Daarnaast brengen we in kaart hoe jij staat, zit en beweegt in het dagelijks leven. Vervolgens kijken we eventueel nog naar je ademhaling. Jazeker, ik ga grondig te werk en zorg voor de beste basis zodat jij van maximale resultaten kunt genieten!

stap 03.

doelgericht PROGRAMMA

 

Nu we alles in kaart hebben gebracht en ik je beter heb leren kennen gaan we aan de slag met het echte werk!

  • Meer lezen

    Alle informatie die ik in stap 1 en 2 heb verzameld vormen de basis voor jouw persoonlijke trainingsprogramma. Niemand is hetzelfde en daarom ontwikkel ik een unieke training voor jou, rekening houdend met jouw doelstelling en de trainingsfrequentie. Je zult al snel merken dat je meer energie krijgt en lekkerder in je vel zit. Wie wordt hier niet gelukkig van?